O idee revoluționară lansată de Volvo. Compania suedeză a scos pe piață o vopsea care să reducă numărul de accidente în care sunt implicați cicliști

0
2523

Volvo a lansat o vopsea fluorescenta care se poate aplica pe biciclete pentru copii, de adulti sau haine. Vopseaua este invizibila la lumina zilei, solubila, dar noapte iese cu adevarat atractiva. Volvo a lansat aceasta idee in scopul de a reduce numarul de accidente rutiere in care sunt implicati ciclisti.
Cea mai cunoscuta companie suedeza de automobile a venit o idee revolutionara, cu scopul de a-i proteja pe ciclisti. Cum sezonul cald se apropie, tot mai multe biciclete isi vor face aparitia pe strazi sau pe carosabil. Volvo a luat in calcul aceasta varianta si a lansat o vopsea fluorescenta, care se poate aplica pe biciclete pentru copii si pentru adulti, pe haine, pe ghiozdane, etc. Vopseaua este invizibila ziua, deci hainele arata cat se poate de normale, insa noapte se transforma intr-un alb aprins in momentul in care este expusa la lumina. Aplicata pe biciclete pentru copii sau haine, riscul ca acestia sa nu fie vazuti de soferi scade considerabil.
volvo-lifepaint

Curios, tehnologia a fost imprumutata de la fermierii din Suedia. Acestia o aplica iarna pe lana oilor, pentru a le face mai usor de gasit prin zapada. Cei de la compania suedeza de automobile au imprumutat-o si au incercat sa o aplice pentru ridicarea gradului de siguranta pentru ciclisti. In prima faza, Volvo – o companie auto recunoscuta pentru accentul pe care-l pune pe siguranta – a pus la dispozitia doritorilor 2.000 de galeti cu vopsea gratuita, pentru a fi testat de doritori. Curiosii au testat-o astfel pe biciclete pentru copii, de adulti, pe ghiozdane si haine.
Insa nu toata lumea a fost incantata de aceasta idee. Mikael Colville-Andersen, un danez care in ultimii ani a devenit cunoscut in tara sa pentru incurajarea miscarii pe doua roti, acuza compania ca vrea sa mute responsabilitatea accidentelor in carca ciclistilor. Acesta a lansat si o petiti in acest sens: „Volvo a lansat o campanie clasica de fum in ochi. Ei incearca sa plaseze responsabilitatea pe ciclisti si pieton. Au incercat cu disperare sa ii faca pe acestia responsabili pentru carnagiul cauzat de automobilele Volvo si a altor mari companii auto”.
http://www.money.ro/o-idee-revolutionara-lansata-de-volvo-compania-suedeza-a-scos-pe-piata-o-vopsea-care-sa-reduca-numarul-de-accidente-in-care-sunt-implicati-ciclisti/

Lasă un răspuns